اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

متهم

به نام خدا من متهم شدم. بی جرم و جنایتی. مرا محاکمه کردند در نهایت خشم و اکنون در سیاه چاله اتهام دست و پا می زنم. اگر صدایم را شنیدی به آنکه دوستش دارم بگو که کشتند عاشقی را بی جرم و بی جنایت. آری من متهمم.

بیا که دلم را به خنده وا کنی

به نام خدایی که هر آنچه بخواهد به محض خواستنش موجود می شود. 

آری آغاز دوست داشتن است  گر چه پایان راه ناپیداست   

من به پایان دگر نیاندیشم      که همین دوست داشتن زیباست 

خدا یا تو را شکر و سپاس که من خوشحالو شاکرم که همه چیز دارم در زندگی با توکل بر تو به همه چیز که بخواهم می رسم. 

خدایا من انسان توانایی هستم و می دانم که می توانم بهترین زندگی را در سایه لطف تو بسازم. یک زندگی پر از آرامش و اطمینان و اعتماد. 

آه بهار که چگونه آمدی و با آمدنت دلم را شکوفاندی و سرمستم کردی از شمیم گلهای بهاری. 

و حال که اینگونه بی پروا وعاشق می نویسم امیدوارم و امید سرمایه من است که می دانم مرا به سرمنزل مقصود می رساند. 

زندگی آسان است و زندگی کردن آسان تر و می دانم در پستی و بلندیهای آن با توکل بر خدای بزرگ می توان به هدف نهایی و خوشبختی رسید. 

ای عشق من که لبریز از حس زیبای زندگی و عشق هستی و در تو حس زیبای غرور تابناک شده. 

منم من .منی که دنیایم را با نام تو ساختم و عشقم را با خنده ها و اشکهای تو استوار کردم. 

می دانم که بد کرده ام اما حال آمده ام که جبران کنم و می دانم که تو این را به خوبی درک می کنی که عشق تو چقدر نسبت به تو وفادارو مهربان است. 

 تو در قلب منی و من تو را از خدایی خواستم که آفریننده آسمانها و زمین است و حال که تورا به من هدیه داده است می دانم که تو همزاد منی و پاره تن منی. 

ای دلبر من که سرشار از حس زنانگی هستی و در تو دیدم شکوه یک انسان را من به حرمت این عشق خدا را شناخته ام و ایمان دارم که من و تو دو نیمه ایم که گم شده بودیم در مسیر شرنوشت و از خدا خواستیم و در شبی زیبا از میان کوره راههای اسمانها و کهکشانها خداوند ما را به هم پیوند داد و اینگونه ما به هم آمیختیم و یکی شدیم و عهد و پیمان بستیم که همیشه و همیشه در کنار هم و پا به پای هم در این مسیر زیبای زندگی بمانیم و به هم گفتیم که عشق برگشتن بعد از دلخوری است. 

ما به هم اعتماد داریم و همدیگر را تا پای جان می پرستیم و می دانیم که هر دوی ما خدایی داریم که ناظر و شاهد ماست و نخواهد گذاشت که هیچ کدام از ما اشتباهی بکنیم. 

اگر گاهی هم از روی تقصیر و کوتاهی اشتباهی کردیم از اشتباه یکدیگر می گذریم چون یاد گرفته ایم که خداوند بخشنده و مهربان است و می دانیم که فقط ما برای هم می مانیم و ما هستیم که می خواهیم یک عمر در کنار هم زندگی کنیم. ما به هم عشق می ورزیم و همدیگر را بسیار زیاد دوست داریم و به خوبی می دانیم که اگر دلمان از دیگری شکست به او فرصت می دهیم که جبران کند و خودش پی به اشتباهش ببرد و وقتی که او با قلبی عاشق و پشیمان به سویمان آمد با مهربانی و عطوفت او را می بخشیم تا هم خدا از ما راضی باشد و هم ما احساس شادی و نشاط و بزرگی کنیم.  

ای زیباترین ترانه من به اشکهای تو سوگند که پرنده قلبم تنها قفس تو را می خواهد و از بام قلب تو جای دیگر نمی رود. 

اگر تیرم زنی منت پذیرم  وگر سنگم زنی دوری نگیرم 

تو از آن منی من مست رویت  ببین در پای عشق تو اسیرم 

دوستت داررررررررررررررررررررررررررم تر تر تر تر ترررررررررررررررررررررررر

  

سال نو مباررررررررررک

به نام خدای همه زیباییها 

سلام سال نو مبارک 

دوباره بهار شد و شکوفه ها بر سر هر درختی خود نمایی می کنند. و بوی گلها انسان را به رویا می برد. 

یک سال گذشت و در این یک سال خیلی چیزها اتفاق افتاد و برای من پر بود از روزهای شاد و قشنگ و شاید بعضی روزها هم کمی غمگین. 

اکنون که بهار از راه رسیده است و مرا دیوانه خود کرده با خداوند صحبت می کنم و می گویم که خداوندا تو  خوب می دانی که در بهار همه چیز از نو می روید و تازه می شود و خود فرمودی از آیات و نشانه های خداوند بهار است که بدین گونه مردگان را در روز قیامت زنده می کند. 

از تو می خواهم حدایا که در این بهار دل مرا و همه انسانها را به نور رحمت خودت سرزنده تر و شاداب تر از همیشه بگردانی. 

دوستان خوبم و یاران همیشگیم می دانم در این سالی که گذشت خیلی کاستیها شد و نتوانستیم به اهدافمان برسیم اما به امید خدا از نو شروع می کنیم. 

برای همه شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. 

خدا نگهدارتان  

موفق باشید. 

سال نو مبارررررررررررررررررررررررک 

خدایا سلام

به نام خداوند بخشنده مهربان 

خدایا سلام و سپاس به خاطر همه خوبیها و نعمتهایی که ارزانیم داشته ای. 

خدایا شکرت از اینکه من انسانی شاد سالم موفق و عاشق هستم و آنچه را از تو خواستم به من دادی. 

تو خداوندا شاهد بودی که در راه عشق از هیچ کوششی دریغ نکردم و نخواهم کرد و اکنون که این مطالب را می نویسم قلبم از عشق سرشار است و شمیم عطر بهار در دلم موج می زند و روحم را به پرواز در می آورد. 

اردیبهشت در راه است و من از اکنون بوی گل اردیبهشت را می شنوم و قلبم مالامال از شادی و طراوت می گردد. 

شمیم گل اردیبهشت مرا دیوانه می کند و می دانم که او که اکنون به قلبم راه پیدا کرده و مرا شیدای خود نموده است و خداوند این گل زیبا را برای قلب من خلق کرده است. 

مدت زیادی بود که نبودم و نمی دانم در طول این مدت دوستانم چه پیشرفتهایی کرده اند اما همین را بگویم که من در این مدت عشق را دیدم و در قلب عاشقم کاشتم و به خود و خدای خودم قول دادم که همیشه شعله این عشق را در دلم زنده نگه دارم و می دانم که خداوند مرا به آرزویم می رساند. 

اکنون با تو سخن می گویم که سخت عاشقی: 

من شعله ای را در آتشدان دلم گذاشته ام که خدا روشن کرده است و دوری و تنهایی هر روز بر شعله اش می افزاید و تا عرش خدا بالا می رود. 

و چراغی را که خدا روشن کرده است کسی نمی تواند خاموش کند. 

با تو سخن می گویم که شایسته ای و برای قلبم هدیه ای از جانب خداوندی.تو را دوست دارم و می گویمت به صد آواز که می دانم چقدر عاشقی و به پاکی عشقت سوگند می خورم که من در آتش این عشق می سوزم و می دانم که خداوند من و تو را دوست دارد و برای ما کسی کاری انجام نمی دهد غیر از خدای بزرگ و خودمان که باید همت کنیم و به عالم و آدم ثابت کنیم که آری ما هستیم زنده ایم نفس می کشیم و برای همدیگر می میریم. 

می دانم روزی همه اینها تمام می شوند و ما در کنار هم زیباترین لحظه ها را تجربه می کنیم. 

من تو را می شناسم و از احساس قلبت با خبرم و می دانم که چه حالی داری اما این را بدان که فقط این من و توایم که آینده را می سازیم. 

حرفهایم بسیارند و تو خوب می دانی که چه می خواهم بگویم. 

 تو هم اکنون با منی و خدا تورا به من هدیه داده است و خدارا هزاران بار شکر. 

ما خوشبخت هستیم شاد و سالم و سرزنده ایم و به زودی این موفقیت و شادی را جشن می گیریم. 

خدای آسمانها و زمین و کهکشانها نگهدارت باشد بهترین ترانه من. 

بهترین ترانه رو من از چشمای تو می  سازم 

تو غمار زندگیمون تو نباشی من می بازم 

اگه باشی در کنارم با تو من مالک دنیام 

بی خیال غربت و غم چشم به راه نور فردام 

دوست دارم دوست دارم 

توی دنیا تو رو دارم... 

بدان اینجا هنوز تو بهترینی 

واسه قلبم همیشه نازنینی 

دوباره بر می گردم گل اردیبهشت 

دوست دارم تر تر تررررررررررررررررررررر