اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

همینم کافیست

یک نفس همدم من باش همینم کافیست 

 

اینکه یک لحظه کنارت بنشینم کافیست 

 

اینکه زیبایی دنیای خدا را تنها 

 

خیره در چشم سباه تو ببینم کافیست 

.

عاشق ترین عاشق

با من یه کاری کن عاشق بشم عاشق

بشکن سکوتت رو آروم بکن هق هق

موهاتو رو دوشت آهسته تر واکن 

آروم خودت رو تو ،تو قلب من جا کن

شبها که مهتابه فانوس تو شعرت

آبم کن از هرم آغوش پر مهرت

مستم کن از لبهات من رو خرابم کن

با قصه ی چشمات من رو تو خوابم کن

با من یه کاری کن با من یه کاری کن

عشقت رو تو قلبم تو کنده کاری کن

با من یه کاری کن دلواپست باشم

تو اینهمه عاشق تنها کست باشم

با من یه کاری کن راشو نمی دونم

هرچی می خوای فک کن ، شاید یه دیوونه ام

اما یه کاری کن تا عاشقت باشم

شیداترین عاشق تو کلّ دنیا شم