اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

زندگی و آرامش

به نام خدایی که ما آدمها رو وقتی آفرید توی سینمون یه هدیه کوچولو گذاشت که فقط مخصوص خودشه و بس. 

آره منظورم همین قلب کوچولوست که از ابتدای زندگی داره با ما راه میادو با ضرب آهنگ خودش زندگی رو به ما هدیه می ده. 

و اما خدا یه هدیه بزرگتر رو توی این دل گذاشت به نام عشق که همیشه بتونه با آدم در ارتباط باشه و آدم هم بتونه با خدای خودش درد دل بکنه. 

اما امان ازون روزی که آدم عاشق شد... 

دیگه زمین و زمون براش شده بودن پر از نشاط و شادمونی. 

آدم تازه فهمیده بود خدا بهش چی داده که بتونه با اون عشق بورزه و عشق بگیره و به اوج آسمونا بره. 

اما دید این عشق تا وقتی که می خواد بهش برسه آرامشو و خوابو خوراکو ازش گرفته و نمی ذاره حتی کارای روزمرشو انجام بده. 

بعد از مدتی نا امید شد چون احساس کرد به خواسته اش نمی رسه تا اینکه یه شب توی آسمون شبش ستاره ای درخشید و دنیاشو روشن کرد. 

آره حوا از راه رسیده بود و دل آدم از همیشه بی قرار تر بود. 

دو انسان با دو زندگیه متفاوت که حالا قرار بود کنار هم زندگی کنن. 

 اولش خیلی گیج کننده به نظر می رسید اما به سرعت یک لبخند همه چیز عوض شد و آدم  عاشق و دیوونه حوا شد و دستاشو به سمتش دراز کردو حوا اگر چه ابتدا کمی دوری کرد اما از جونو دل آدمو دوسش داشت و بلاخره دستای اونو گرفت. 

وای خدای من چه احساس زیبایی

بعد تو

بعد تو پنجره ها رو به کسی باز نشد  

هیچکس با من دلسوخته دمساز نشد  

بی تو یک عمر نوشتیم که نقطه، سرخط  

نقطه های سرخط بعد تو آغاز نشد 

 غزلی بودی و ناگفته تمامت کردیم  

اینکه – ای شعر پر ایهام من – ایجاز نشد! 

بغضهای بعد تو در حنجره هامان یخ بست  

ذره ای زمزمه از سوز تو آواز نشد  

گر چه پروانه صفت دور تو گشتیم ولی 

پر زدن دور سر شمع که پرواز نشد ! 

سبزه ها را که گره با عشق ورود تو زدیم  

این گره غیر تو با دست کسی باز نشد 

فقط من و تو

تو مرا می فهمی من تو را می خواهم  

و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است 

 تو مرا می خوانی من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم  

و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی

خدایا شکر

به نام خدا 

خدایا شکر که تو مرا در همه لحظات زندگی تنها نمی گذاری و همیشه هوای مرا داری. 

من انسان موفقی هستم و شادو پیروزم. 

 من هم اکنون در حال دریافت خبر خوشی هستم. 

من انسان کاملی هستم که همیشه با یاد خدا بر مشکلات غلبه می کنم. 

خدایا می دانم که همه انسانها خوبند و مرا دوست دارند و من هم آنها را دوست دارم.  

به تو پناه می برم از شر شیطان رانده شده. 

خدایا کمکم کن و می دانم که می توانم. آری من آشکار کننده قوی هستم و تمام خوبیهای دنیا به سوی من در حال حرکتند و من در وفور نعمتم. 

ای رزق و روزی دهنده من تو را شکر می گویم. 

خدایا شکررررررررررررررررررررررررت