اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

دیوار

تو دنیایی که ما از جنس سنگیم 

 

بیا تا لااقل دیوار باشیم 

 

تو آغوش هم آرامش بگیریم 

 

اگه روزی یه مشت آوار باشیم 

 

 

بیا تا دست به دست هم بسازیم 

 

یه گوشه خلوتی واسه دلامون 

 

بیا تا سقفی از رویا بسازیم 

 

واسه پر کردن تنهاییامون 

...

حیف!!!

من یاد تو ام گرچه دلت با من نیست 

 

دورم ز تو اما دل من آهن نیست 

 

هر روز ز من فاصله می گیری حیف 

 

این فاصله ها حق دلت تا من نیست 

کجا؟؟؟

داری کجا پر می کشی جای تو توی قلبمه 

 

پر پر نکن قلب منو بی تو دلم جهنمه 

 

با من خداحافظ نگو من مرد بازی نیستم 

 

گفتم برو اما بدون قلبا که راضی نیستم 

 

هرچند می دونی که من اینقدر هم بد نیستم 

 

هربار با شک گفتم عشق حالا مردد نیستم 

0