اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

من و دریا

بادبانهای افراشته سلام

شما که ایستاده اید در باد

دریا مرا صدا کرده است.

و من قرار شده امشب

امشب که ماه گمشده در خواب

خود در حریر آغوشش

                 تنهای تنهاخودم

                            شنا کنم تا صبح.

من دریا را دوست دارم

             من شنا را دوست دارم

                    در میان موجهای سینه اش

غرق شدن را دوست دارم

              من دریا را دوست دارم

من ...





بوسه های آتشین ۲

تمام تنهاییم را به تو می سپارم 

ای باد وحشی 

و بر تشنگی لبهای هوسناکت 

ای زیبای من 

شهوانی ترین بوسه ها را می نشانم 

من تو را می بوسم

و تو مرا می بوسی 

و خداوند 

بوسه هایش را از آسمان 

بر ما ارزانی می دارد. 

پاینده باد عشق 

پاینده باد نام خداوند 

پاینده باد بوسه های شبانه. 

من تنهاییم را به تو می سپارم 

ای باد وحشی 

من بوسیدنت را دوست دارم

بوسه هایی آتشین

 پنجره از هرم نفسهامان می سوخت  

و شب 

شاهد رسوایی ما بود. 

من  

      تو  

و تمام بوسه های آتشین که لبهایمان را می سوخت 

گواهند 

  که ما عاشق همیم. 

  دوستت دارم

با تو

من تو را دارم چه غم دارم بس است 

تا تو را دارم چه کم دارم بس است 

بی تو دنیاازهوای زندگی خالی وبا 

تو نفس را دم به دم دارم بس است