اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

خدایا سلام

به نام خداوند بخشنده مهربان 

خدایا سلام و سپاس به خاطر همه خوبیها و نعمتهایی که ارزانیم داشته ای. 

خدایا شکرت از اینکه من انسانی شاد سالم موفق و عاشق هستم و آنچه را از تو خواستم به من دادی. 

تو خداوندا شاهد بودی که در راه عشق از هیچ کوششی دریغ نکردم و نخواهم کرد و اکنون که این مطالب را می نویسم قلبم از عشق سرشار است و شمیم عطر بهار در دلم موج می زند و روحم را به پرواز در می آورد. 

اردیبهشت در راه است و من از اکنون بوی گل اردیبهشت را می شنوم و قلبم مالامال از شادی و طراوت می گردد. 

شمیم گل اردیبهشت مرا دیوانه می کند و می دانم که او که اکنون به قلبم راه پیدا کرده و مرا شیدای خود نموده است و خداوند این گل زیبا را برای قلب من خلق کرده است. 

مدت زیادی بود که نبودم و نمی دانم در طول این مدت دوستانم چه پیشرفتهایی کرده اند اما همین را بگویم که من در این مدت عشق را دیدم و در قلب عاشقم کاشتم و به خود و خدای خودم قول دادم که همیشه شعله این عشق را در دلم زنده نگه دارم و می دانم که خداوند مرا به آرزویم می رساند. 

اکنون با تو سخن می گویم که سخت عاشقی: 

من شعله ای را در آتشدان دلم گذاشته ام که خدا روشن کرده است و دوری و تنهایی هر روز بر شعله اش می افزاید و تا عرش خدا بالا می رود. 

و چراغی را که خدا روشن کرده است کسی نمی تواند خاموش کند. 

با تو سخن می گویم که شایسته ای و برای قلبم هدیه ای از جانب خداوندی.تو را دوست دارم و می گویمت به صد آواز که می دانم چقدر عاشقی و به پاکی عشقت سوگند می خورم که من در آتش این عشق می سوزم و می دانم که خداوند من و تو را دوست دارد و برای ما کسی کاری انجام نمی دهد غیر از خدای بزرگ و خودمان که باید همت کنیم و به عالم و آدم ثابت کنیم که آری ما هستیم زنده ایم نفس می کشیم و برای همدیگر می میریم. 

می دانم روزی همه اینها تمام می شوند و ما در کنار هم زیباترین لحظه ها را تجربه می کنیم. 

من تو را می شناسم و از احساس قلبت با خبرم و می دانم که چه حالی داری اما این را بدان که فقط این من و توایم که آینده را می سازیم. 

حرفهایم بسیارند و تو خوب می دانی که چه می خواهم بگویم. 

 تو هم اکنون با منی و خدا تورا به من هدیه داده است و خدارا هزاران بار شکر. 

ما خوشبخت هستیم شاد و سالم و سرزنده ایم و به زودی این موفقیت و شادی را جشن می گیریم. 

خدای آسمانها و زمین و کهکشانها نگهدارت باشد بهترین ترانه من. 

بهترین ترانه رو من از چشمای تو می  سازم 

تو غمار زندگیمون تو نباشی من می بازم 

اگه باشی در کنارم با تو من مالک دنیام 

بی خیال غربت و غم چشم به راه نور فردام 

دوست دارم دوست دارم 

توی دنیا تو رو دارم... 

بدان اینجا هنوز تو بهترینی 

واسه قلبم همیشه نازنینی 

دوباره بر می گردم گل اردیبهشت 

دوست دارم تر تر تررررررررررررررررررررر 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی 9 فروردین 1388 ساعت 11:02 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

[ بدون نام ] 9 فروردین 1388 ساعت 23:45 http://shamimjoon.blogsky.com

Salam eshgam.mamnunam ke in matlabo baram neveshti.iluwu

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد