اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

بیا که دلم را به خنده وا کنی

به نام خدایی که هر آنچه بخواهد به محض خواستنش موجود می شود. 

آری آغاز دوست داشتن است  گر چه پایان راه ناپیداست   

من به پایان دگر نیاندیشم      که همین دوست داشتن زیباست 

خدا یا تو را شکر و سپاس که من خوشحالو شاکرم که همه چیز دارم در زندگی با توکل بر تو به همه چیز که بخواهم می رسم. 

خدایا من انسان توانایی هستم و می دانم که می توانم بهترین زندگی را در سایه لطف تو بسازم. یک زندگی پر از آرامش و اطمینان و اعتماد. 

آه بهار که چگونه آمدی و با آمدنت دلم را شکوفاندی و سرمستم کردی از شمیم گلهای بهاری. 

و حال که اینگونه بی پروا وعاشق می نویسم امیدوارم و امید سرمایه من است که می دانم مرا به سرمنزل مقصود می رساند. 

زندگی آسان است و زندگی کردن آسان تر و می دانم در پستی و بلندیهای آن با توکل بر خدای بزرگ می توان به هدف نهایی و خوشبختی رسید. 

ای عشق من که لبریز از حس زیبای زندگی و عشق هستی و در تو حس زیبای غرور تابناک شده. 

منم من .منی که دنیایم را با نام تو ساختم و عشقم را با خنده ها و اشکهای تو استوار کردم. 

می دانم که بد کرده ام اما حال آمده ام که جبران کنم و می دانم که تو این را به خوبی درک می کنی که عشق تو چقدر نسبت به تو وفادارو مهربان است. 

 تو در قلب منی و من تو را از خدایی خواستم که آفریننده آسمانها و زمین است و حال که تورا به من هدیه داده است می دانم که تو همزاد منی و پاره تن منی. 

ای دلبر من که سرشار از حس زنانگی هستی و در تو دیدم شکوه یک انسان را من به حرمت این عشق خدا را شناخته ام و ایمان دارم که من و تو دو نیمه ایم که گم شده بودیم در مسیر شرنوشت و از خدا خواستیم و در شبی زیبا از میان کوره راههای اسمانها و کهکشانها خداوند ما را به هم پیوند داد و اینگونه ما به هم آمیختیم و یکی شدیم و عهد و پیمان بستیم که همیشه و همیشه در کنار هم و پا به پای هم در این مسیر زیبای زندگی بمانیم و به هم گفتیم که عشق برگشتن بعد از دلخوری است. 

ما به هم اعتماد داریم و همدیگر را تا پای جان می پرستیم و می دانیم که هر دوی ما خدایی داریم که ناظر و شاهد ماست و نخواهد گذاشت که هیچ کدام از ما اشتباهی بکنیم. 

اگر گاهی هم از روی تقصیر و کوتاهی اشتباهی کردیم از اشتباه یکدیگر می گذریم چون یاد گرفته ایم که خداوند بخشنده و مهربان است و می دانیم که فقط ما برای هم می مانیم و ما هستیم که می خواهیم یک عمر در کنار هم زندگی کنیم. ما به هم عشق می ورزیم و همدیگر را بسیار زیاد دوست داریم و به خوبی می دانیم که اگر دلمان از دیگری شکست به او فرصت می دهیم که جبران کند و خودش پی به اشتباهش ببرد و وقتی که او با قلبی عاشق و پشیمان به سویمان آمد با مهربانی و عطوفت او را می بخشیم تا هم خدا از ما راضی باشد و هم ما احساس شادی و نشاط و بزرگی کنیم.  

ای زیباترین ترانه من به اشکهای تو سوگند که پرنده قلبم تنها قفس تو را می خواهد و از بام قلب تو جای دیگر نمی رود. 

اگر تیرم زنی منت پذیرم  وگر سنگم زنی دوری نگیرم 

تو از آن منی من مست رویت  ببین در پای عشق تو اسیرم 

دوستت داررررررررررررررررررررررررررم تر تر تر تر ترررررررررررررررررررررررر

  

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی 22 فروردین 1388 ساعت 13:05 http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

آدم برفی 27 فروردین 1388 ساعت 16:51 http://mahfele-khial.blogsky.com

درود
سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک می گویم. انشا... سرشار از طراوت و لطافت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد