اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

عجب حالی داره امسال

عجب حالی داره امسال  چه احوالی داره امسال  

 

بیا حافظو وا کن             عجب فالی داره امسال 

 

سلام به همه ی دوستای خوب و مهربونم . 

 

امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادکامی داشته باشید. 

 

سفره ی هفت سین آینه قرآن  پدر  مادر  خواهر  برادر  تیک تیک ساعت آغاز بهار سال ۱۳۹۰ بر همگی مبارک. 

 

لحظه ها بوی عشق می دادند و بهار خانه ی ما را پر کرده بود. دستها پر از آشتی و نگاه ها پر از مهربانی...  

 

بهار شادی های ما را قسمت می کرد در سفره ای از روشنایی و امید... 

 

دل تنگیها رنگ می باختند اما... بودند کسانی که جای خالیشان اشک را گوشه ی چشم ها مهمان می کرد و خانه لحظه ای در بغض فرو می رفت. 

 

مهمان ها آمدند... به به پول عیدی... باز هم بزن و برقص... وای شنبه سال چه حالی می ده... 

 

سیزده به در ... چهارده به تو... لعنت به مرد قت قتو (قد قدو) 

 

بهار می خندد و خانه بوی بهار نارنج گرفته... من لب ایوان نشسته ام و شعر می گویم 

 

و تمام شعرهایم را به شما تقدیم می کنم... 

 

 سال نو بر همگی مبارک... 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
pashmakoo 15 فروردین 1390 ساعت 13:17 http://pashmakoo.blogsky.com

سیزده به در ... چهارده به تو... لعنت به مرد قت قتو (قد قدو)
اینو خوب اومدی!

[ بدون نام ] 15 فروردین 1390 ساعت 13:23

شعرتون واقعا قشنگ بود ممنون
به عنوان عیدی سال جدید ازتون گرفتم!
شعر از خودتون بود یا....؟

pashmakoo 15 فروردین 1390 ساعت 13:25 http://pashmakoo.blogsky.com

ای وای منو ببخشید واسه کامنت قبل فراموش کردم مشخصاتمو ذکر کنم!
من به نام خدا هستم!
چرا اینجا آیکن نداره؟
واسه انتقال احساسات لازمه!
!

رعنا 22 فروردین 1390 ساعت 22:16 http://a-s-666.blogsky.com

بهار هنوز می خندد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد