اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

متاسفم

با سلام خدمت دوستای خوبم. 

می دانم که کار با گیتار آدمو محدود می کنه اما برای من گیتار دوست وفاداریست که خیلی وقتها در تنهاییهایم پا به پای من ایستادگی کرده و هم اکنون هم کنار من به دیوار تکیه داده است و می بینم که چقدر آرام و مهربان منتظر بوسه بر سر انگشتان من است. 

این ترانه یکی از کارای تازمه: 

 

متاسفم

نظرات 3 + ارسال نظر
آدم برفی 28 اردیبهشت 1389 ساعت 19:43 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام
امیدوارم با دست پر برگردید نه مثل دستای من که خالیه.
موفق باشید
در پناه خدا

تلاله 2 خرداد 1389 ساعت 12:08

سلام...اومدم بگم اومدم...امتحانم هم خوب بود...بعد میام گوش میدم حتما...

مرتضی 9 آبان 1389 ساعت 10:34

محسن جان زیبا بود بهت تبریک میکم
اگه برات امکانش هست برام بفرست به ایمیلم
یک مقدار صداش کمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد