اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

یک اعتراض

به نام خدایی که آموختم عاشقش باشم تا او نیز عشق را هدیه ام کند.

با عرض سلام و احترام به تمامی دوستان و یاران مهربانم:

ببخشید اگر کم کاری دیگر دوستان مانع از برگزاری کلاس شعر در این ترم شده و نگذاشته که یک جمع صمیمی چون ترمهای قبل ایجاد شود.

از کم کاری خودم نیز عذرخواهی می کنم و امیدوارم برای بهبودی این وضع هر چه سریعتر اگر مایلید اقدامی بکنید.

برگزاری کلاس در این ترم کار چندان سختی نیست به شرطی که تمامی دوستان همت کنند و این بنای رو به ویرانی را از نو با ایده های نو آباد کنند.

از تمامی دوستان همراه تقاضا می کنم انتقادات و پیشنهادات خودشون رو هر چه سریعتر مطرح کنند تا زمان برای انجام اقدامات بعدی فراهم باشد.

با تشکر محسن افروغ. شنبه۷/۲/۸۷

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزادی 6 اردیبهشت 1387 ساعت 18:59

سلام
خوشحالم که بهتون بر خورده
چه کمکی می تونیم بکنیم؟
اما قصدم ناراحت کردن شما نبود فقط می خواستم یادمان باشد که این کلاس به این آسونی تعطیل نمشه.
با تشکر فراوان از شما همراه ارجمند.

[ بدون نام ] 6 اردیبهشت 1387 ساعت 19:21

سلام
تااین موقع من هنوز نظرتون رو نخونده بودم اما اینکه چرا تا حالا من نیمکتم رو به روز نکردم دلیلش در دسترس نبودن هرچی نبوده قبلن هم گفتم زمانی که کلاس نمی یام پراکنده گویی می کنم که این پراکنده گویی ها به درد ثبت شدن نمی خورند
ّآقای افروغ محترم
بازهم ممنونم

دهشیری 8 اردیبهشت 1387 ساعت 21:19 http://www.eshtar-tata.blogfa.com

سلام خوشحالم که بالاخره به فکر محافل قدیمی افتادین.
از راهنماییتون در مورد اشعارم خیلی ممنون ولی شعر او کیست یه سفارش بود.یعنی بهتره بگم من نبودم،یکی از دوستای خیلی صمیمیم ازم خواسته بود خصوصیاتش رو توی یک شعر بگم و منم اینجوری دیدمش،باور کنید این فقط یه شعر نبود این خصوصیاتی بود که من از اون دیده بودم.اون واقعا متفاوته.
به هر حال ممنون از نظرات مفیدتون.
راستی پیشرفتم رو هم مدیون راهنماییهای دوستان خوبم هستم.
به امید دیدار در روز شنبه.

سید حسین نصرت ابادی 5 تیر 1387 ساعت 14:22

سلام
محسن من امروز از خدمت سربازی امدم
اگر کلاس تشکیل دادی خبر بده
امیدوارم موفق باشی گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد