اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

محمد رسول الله

محمد یا رسول الله محمد      یا نبی الله احمد

به جمیع خلق سرمد            یا رسول الله محمد

 

آسمان روشن شد از نور حضورت

این زمین شد گلشن از خیر عبورت

دل من سرمست از عشق تو گردید

بعد از آنی به دلم تابیده نورت

 

محمد یا رسول الله محمد      یا نبی الله احمد

به جمیع خلق سرمد            یا رسول الله محمد

 

آمدی روز سیاهی تیره گون شد

لشکر ظلم و تباهی سرنگون شد

آمدی خورشید از تو روشنی یافت

پرچم تاریک ظلمت واژگون شد

آمدی بردی دلم را بی بهانه

قسمت من شد ز عشقت این ترانه

 

محمد یا رسول الله محمد      یا نبی الله احمد

به جمیع خلق سرمد            یا رسول الله محمد

 

این ترانه از کارای جدیدمونه!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
روح زایی 31 فروردین 1387 ساعت 16:44 http://amardan2003@yahoo.co.uk

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من سر بزنی
منتظر حضور سبزتم هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد