اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

به یاد دوستم ایمان

iman

شعر:محسن

آهنگساز:هادی

خوانندگان:محمد-هادی-مرتضی

این آهنگم به یاد ایمان عزیز که به بهار نرسیده پاییز اونو با خودش برد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آدم برفی 25 فروردین 1387 ساعت 16:13

سلام
خدا بد نده . در هر صورت باید تاسف گفت .
در ضمن من ناامید نشدم . اتفاقا من توی خیلی از نوشته هام واقعیت رو می نویسم . در واقع یه مطلب هم هست که می شه ازش درس گرفت . حالا شما چطور متوجه نشدید عجیبه . ماه صحبت از آدمای خودخواهه . این درس نیست ؟
من سبک خاص خودم و دارم . اینکه بعضیا از اون خوششون نمی یاد دلیل نداره من کارم و کنار بگذارم . در هر صورت من باید در حال زندگی کنم . حتما بعد از چند سال دیگه به نوشته هام می خندم . اما مهم الانه . من می خوام ساده بنویسم حتی اگه بهم شاعر نمی گن نویسنده نمی گن هنرمند نمی گن .
یادمه چند سال پیش به یکی از استادای شعر گفتم من می خوام برای خودم شاعر و نویسنده باشم نه برای دیگرون . و من در مورد کارام به خدا هیچ ادعایی ندارم . من فقط می خوام خوب باشم .
دیگه مزاحم نمی شم خدانگهدار .
در ضمن من از این به بعد با اسم آدم برفی می یام .

آدم برفی 25 فروردین 1387 ساعت 16:17

راستی من مطلب خیلی زیاد دارم .
در آینده اگه تونستم تو خونه کانکت بشم نوشته هام و شعرامو براتون می ذارم شما نظر بدید اگه خوب بود اونا رو روی وبم می ذارم . در غیر این صورت بدبخت می شم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد