اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

یا رب

بنام خدا

درزمان موسی ابن عمران دومرددرزندان بودندکه یکی چاق ودیگری لاغربود.


 حضرت موسی (ع) گفت:چراتوچاق هستی؟گفت:چون به خداامیدوحسن ظن دارم.

 ازدیگری پرسید:چرالاغرهستی؟گفت:به خاطر ترسی که ازخدا دارم.

موسی (ع)دستهایش رابه سوی آسمان بلند کرد وگفت:خدایا!کدام یک ازاین دونزد تو محبوب ترند؟

 نداآمد:آن که به رحمت من حسن ظن دارد.     بحارالانوار،ج70،ص395

  وروایت شده است که حضرت داود (ع) فرموده است:

«یارَبِّ ماآمَنَ بِکَ مَن عَرَفَکَ فَلَم یُحسِنِ الظَنَّ بِِکَ»

پروردگارا!به توایمان نیاورده است کسی که توراشناخته وبه توحسن ظن ندارد. 

یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
رعنا 16 بهمن 1386 ساعت 19:12 http://htt://a-s-666.blogsky.com

سلام
پیشنهاد جالبی دادی!
این از شعر من:
تنها کاری که از دستم بر می آید
این است که
سایه ام را
از طلوعی به غروبی
هدایت کنم
تا خورشید بتواند
همچنان سرکش و مغرور
ه عظمت خویش ببالد

*****برف*****برف******
برف*****برف*******برف***********
سلام دوست عزیز
در مرداد ممنوعم میهمان شدی و قدمت همواره بر روی چشم
قلم که زدی خبر کن / میایم تا بخوانمت
همواره آسمانی بمانی
اینجا خانه برفی من است و با مرداد ممنوعم کلی فرق دارد
دوستار شما بانوی برفی(نازنین)

رعنا 21 بهمن 1386 ساعت 15:09 http://a-s-666.blogsky.com

سلام


دستان پژمرده ای
در جستجوی گل
سالهاست که با خاک و سنگ
همنشین است
اما هنوز
نیافته است حتی
برگ زردی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد