اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

دوستت دارم

سلام مونس تنهاییم صادقانه بگویم :((دوستت دارم))

تو را سپاس که نگذاشتی چون دیگران آواره و سردرگم باشم. هدایتم کردی و مرا با نغمه عشق و دوستی پروراندی.

من، بنده کوچک تو هم اکنون سر تسلیم بر قضای تو خم کرده ام و امیدوارم که تو نیز مرا قابل بدانی.

شادم از اینکه پروردگاری چون تو دارم و همین مرا کافیست که تو رب و مولای منی.

تا تو را دارم از چه غم دارم و دل بعد از تو به چه چیز ببندم که فانی نباشد.

تو آن خدایی که مناجات بنده حقیرت را شنیدی و به نیاز دلم پاسخ گفتی،تو را سپاس.

خدایا آن هنگام که دلم از دست غمها به ستوه می آید و بغضی غریب راه نگاهم را می بندد تورا از همه به خود نزدیکتر می بینم و با هر یارب گفتنم دلم به آرامشی بزرگ می رسد.

اکنون که با تو سخن می گویم قلبم مالامال از احساس زیباییست،شادی،سرور،آرامش.

چه زیباست وقتی بی پرده می گویم دوستت دارم و تو را هر لحظه به خود نزدیکتر می بینم.

من در هر کاری بر تو توکل می کنم و چون تو را دارم از چیزی نمی هراسم. خدایا تو نیز مرا دریاب.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد