اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

یه کم فکر

در بی وفایی دنیا شکی ندارم اما در وفای خودم چرا.

در تنهاییهایم دلم بیشتر برای تو می سوزد تا خودم،زیرا می ترسم چون من تنها باشی.

خدا را در تنها یی یافتم اما تا به دیگران گفتم دور شد.

وقتی دل تو به اندازه مشتت است چگونه می خواهی خدا را مهمان دلت کنی؟

آنجا که سکوت حرف اول و آخر پنجره است،سنگ را خبر کن.

وقتی مثل مورچه سیاه تو زمینه سیاه راه می ری توقع داری لهت نکنن؟

وقتی خودم نمی تونم پرواز کنم،دلم رو که می تونم پر بدم.

کسی که همه اش داد می زند هرگز نمی شنود.

تو از جنس مورچه هایی هستی که هر جا بوی منفعت بیاد سر و کله شون پیدا می شه. دقت کن مورچه،نه مگس.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد