اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

صلوات

اللهم صل علی محمد(ص)و آل محمد(ص) و عجل فرجهم 

 

یا ابا عبدالله الحسین(ع) 

 

یا فاطمه الزهراء(س) ادرکنی

نظرات 2 + ارسال نظر
تلاله 14 آبان 1388 ساعت 09:08

سلام محسن جان
امید دارم از اون حالت غم بیرون اومده باشی.ممنون سر زدی . تایید نکردن نظرت هم به این دلیل بود که گفتم شاید دوست نداشته باشی دیگرون بدونن. حالا اگه خودت اجازه بدی تاییدش می کنم.
بهر حال از اینکه خودتو با این ماجرا وفق می دی خوشحالمو توی زندگی همه ما از این ماجراها هست. هستن کسایی که قدرمون رو نمی دونن و بی تفاوت میگذرن.در مورد اون خانم باید بگم خیلی متاسفم.اما همه این جور نیستن .هستن کسایی که فقط شخصیت فرد براشون مهمه. نه قیافه . نه پول .نه تحصیلات بالا. هیچ کدوم واسشون مهم نیست.فقط باید ژیداش کرد .سخته اما میشه .باید اطرافتو بیشتر نگاه کنی . دقیق تر.برای کسی که معنی نگاهت رو نفهمید هیچ وقت گریه نکن.چون لیاقت محبت تو رو نداشته .
آره شیراز قشنگه خیلی دوسش دارم. هر وقت دلم میگیره دوست دارم برم حافظ سعدی اما نمی شه . زندگیمون شده کار.اما چشم از شیراز برات میگم
راستی اون شعرت خوشکل بود.
حتما میام. امید دارم یه روز به این روزای سخت بخندی.
وبگی خوشبختی

آدم برفی 19 آبان 1388 ساعت 13:28

سلام
من میخوام چند تا از شعراتونو برای چاپ توی روزنامه برام بذارید. امکانش هست؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد