اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

فدات شم

الهی من فدات بشم که چشمات 

 

 دوباره بارونی شدن میبارن 

 

 طاقت اشکاتو دلم نداره 

 

 آخ که چه داغی به دلم میذارن 

 

 نباشم اون روزی که بی تو باشم 

 

 من که آخه جزتو کسی ندارم 

 

 گریه نکن کی گفته آخه دیگه  

 

آروم جونم که دوسِت ندارم 

 . 

 . 

 . 

 ...

نظرات 2 + ارسال نظر
رستمی 30 اردیبهشت 1391 ساعت 19:29 http://katibeha.blogfa.com/

سلام

2 7 خرداد 1391 ساعت 13:23

سلام محسن جان خوبی با توجه به دوستی وشناختی که از شما دارم این حقو به خودم میدم که شما رو نقد کنم :متاسفانه کارات در یه سطح مونده وحتی میشه گفت نزول کرده در باب ترانه سرایی هم دچار رکود شدید خوشحالم که قلمت هنوز زنده است ولی خیلی کم جون شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد