اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

من و تو

من شکل پنجره ای رو به جنگلم 

 

پیچیده اوج نگاه تو در تنم 

 

با آن نگاه مست وابسته می شوم 

 

هر لحظه از نسیم تو باشد طپیدنم 

 

گنجشکها بر لب تو حرف می زنند 

 

من در برابرت نفسی دم نمی زنم 

 

صدها پرنده از سر تو کوچ می کنند 

 

من از تو پا نمی کشم و دل نمی کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
شهرزاد 31 مرداد 1391 ساعت 15:25 http://shahrzad371.blogfa.com

مثل همیشه...
زیبا و خوندنی...
ازخوندن وبلاگتون لذت بردم

سیدمجتبی میرکاظمی 6 شهریور 1391 ساعت 19:52

سلام محسن جان غزل های با احساس وقشنگی داری موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد