اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

ولیکن نیستی

تو بنا شد حامی ام باشی ولیکن نیستی 

 

آسمان آبی ام باشی ولیکن نیستی 

 

یک دو روزی با دلم ماندی و گفتم کاشکی 

 

مرهم تنهایی ام باشی ولیکن نیستی 

 

تا سحر من بی قرارم با که ای ای شهرزاد 

  

چاره بر بی خوابی ام یاشی ولیکن نیستی 

  

هستی ام را در نبودت من به چاه انداختم  

 

تا که شاید ناجی ام باشی ولیکن نیستی

 

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
واقعا زیبا بود. آفرین
تبریک میگم. امیدوارم همیشه خوشبخت باشید.
با صبح بکر به روزم

آدم برفی (زهره سادات) 4 دی 1390 ساعت 20:34

سلام
به روزم با هیچکی مثل تو هنوز نیومده
امیدوارم خوب کار کرده باشم.

محمد حسین2 27 دی 1390 ساعت 13:26

سلام محسن جان خوبی محمدحسینم 2 هنوز تو یادت و خاطراتت جایی دارم؟ خوشحالم حداقل هنوز میتونی بنویسی من که به پت پت افتادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد