اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

ممنونم ازت

خیلی ممنونم ازت که به من این حس رو دادی 

 

گاهی وقتا لازمه گریه کردن تو شادی 

 

گاهی وقتا لازمه دلت از غم بگیره 

 

بگی صبر کن بگه نه!دیگه خیلی دیره 

 . 

گاهی وقتا لازمه اگه عشقت رو می خوای 

 

بگی دوستت دارم آه ... 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم 15 مرداد 1390 ساعت 08:38

سلام با اجازه شما داستان تو کپی کردم که بخونم بعد نقدش کنم
بهبچه ها سلام برسون

pashmakoo 15 مرداد 1390 ساعت 12:21 http://pashmakoo.blogsky.com

سلام دوست قدیمی من
خوبی؟
امروز بعد از 5 ماه و اندی آدرستو از بین کامنتام پیدا کردم!
شما هم که به کل مارو فراموش کردی!
مثل همیشه زیبا بود ممنون

pashmakoo 20 مرداد 1390 ساعت 15:57 http://pashmakoo.blogsky.com

مزین کردی کلبه ی محقر من رو با حضور سبزت!
ان شاالله توی شهر ما بهت خوش بگذره و با خاطری سرشار از خاطره ی خوب برگردی!

مریم 10 شهریور 1390 ساعت 11:09

این شعرو واسه کی سرودییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تلاله 23 شهریور 1390 ساعت 19:39

سلام دوست عزیز
این روزا در چه حالی؟؟؟؟
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد