اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

نیمه ی شعبان مبارک

یا ابا صالح المهدی ادرکنی 

فرا رسیدن نیمه ی شعبان تولد امام زمان (عج)  

بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد.

 غروب جمکران:

پای پیاده، قطره اشک من و انتظار بی پایان              هر عصر سرد جمعه من و احتضار بی پایان

دارد غروب می کند این جمعه هم خورشید                 پشت سرم عبور مردمِ بایک شمار بی پایان

دیدی برای دیدن شخصی دلت تنگ است؟                 اورا نبینی و تو بمانی و یک فشار بی پایان؟

آیا شده که در تب عشقی بسوزی و بعد                     شبها توباشی وتشویش و اضطرار بی پایان؟

حالا منم اینجا و پرچم سرخی و گنبد سبز                   که روی آن نوشته فقط یک شعار بی پایان

عجل علی ظهورک ای گل زهرا بگو آخر                   کی می دمی ز قبله تو با یک بهار بی پایان

رو می کنم به سمت تو با گریه می گویم                    آقا سلام نوکرت به تو با افتخار بی پایان

نام تو روی لبم هست و عادتی شده ام                       تکرار نام تو هستم به یک نوار بی پایان

قلبم گرفته از همه کس از خودم، انگار                      دنیا کشیده دور دلم یک حصار بی پایان

می ترسم اینکه بمیرم نبینمت ای کاش                       می شدکه من اجاره کنم یک قطار بی پایان

هرعصرجمعه هوای دلم می شود غمناک                  لبریز از غم دوریِ تو و یک غبار بی پایان

مهدی بیا که نامه ی دل را کنم کوتاه                         پایان بده به اشکِ من و انتظار بی پایان

غربت ظهور:

ایها النّاس منم مهدی زهرا ، برو ای آقا                 مانده ام بین شما یکهّ و تنها ، برو ای آقا

از شماها چه کسی منتظر موعود است؟                 منتظر هست کسی بین شماها؟برو ای آقا

این نگینیست که خاتم به نشانم داده                        زیر انگشتری من شده دنیا ، برو ای آقا

کشتی نوحم و با من تو بیا بی انصاف                 می شوی غرقه ی طوفانی دریا،برو ای آقا

ذوالفقار علی و اسب حسین دارم من                     این همه معجزه هایم شده پیدا ، برو ای آقا

تو همان حجت مایی که پس از یک چندی             شده ای خارجِ از غیبت کبری!؟برو ای آقا

اگر او زود بیاید که نمی دانم کی                         شاید امروز و یا نوبت فردا ، برو ای آقا

من خودم نوکریش می کنم و می میرم                تو برو حوصله را سر نبر از ما،برو ای آقا

گوش ما پر شده از حرف دروغی و نگو                ایها النّاس منم مهدی زهرا ، برو ای آقا

شفاعت:

با دو دست کوچکش او باز راهم را گرفت            خنده ای آرام زد دست مرا او تا گرفت

در نگاهش انعکاسی نوری از یک قصه بود           و برایم روز شیرینی که دنیا پا گرفت

دخترم دنیای من پرسید بابا او کجاست؟              او که گفتی سایه ها را از شب دنیا گرفت

من سوالی دارم از او تا بپرسم می شود                 از کجا از کی سراغ خانه اش بابا گرفت؟

آنچه می بایست گفتم من به چشمانی که بود           غرق در شوق جوابی ساده که از ما گرفت

دخترم اینجاست او ، با ما کنار ما و تو               شایدم حس کردییش وقتی به قلبت جا گرفت

یک شب پر درد،سرما،تخت درمانگاه و اشک       دکتری شرمنده از درمان امیدم را گرفت

ماه کامل بود و شهر شب شلوغ و نیمه شب            حال تو اما امید از بودن فردا گرفت

قطره ای از آسمان بر گونه ام افتاد و باز              زانوان بی توانم بار دیگر با تقلّا نا گرفت

رو به سوی آسمان گفتم خدایا التماس                   آنقدر باریدم آن شب که تبم بالا گرفت

خواب رفتم من و دیدم چارده نورخدا                    آمدند و آخریشان حالی از دنیا گرفت

من فقط مبهوت بودم غرق اشک وناله تا               در بغل دنیای من را حضرت زهرا گرفت

گفت که امشب به یمن نیمه ی شعبان خدا            دخترت را به تو بخشید و شفا آنجا گرفت

اشک بود از صورتم چون سیل طوفانی به راه     پیش چشم من شفاعت آن زمان معنی گرفت

نظرات 10 + ارسال نظر
mohsen 31 تیر 1389 ساعت 11:52 http://www.cn3co.com/?ref=kobebryant

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟

درآمد ماهیانه تا سقف 755,000 تومان در منزل

یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها

با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید

>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.cn3co.com/?ref=kobebryant

تلاله 4 مرداد 1389 ساعت 11:50

سلام...بیا به من سر بزن عکس گذاشتم

Iman 6 مرداد 1389 ساعت 15:43 http://iman0763.persianblog.ir

Salam aghaye afrough, vaghe'an behet0n tabrik migam vase in tab'e sarsharet0n! Ali mohamadi az bachehaye anj0man sher haji abad

آدم برفی 9 مرداد 1389 ساعت 19:14

سلام
آفرین خیلی خوبه. همین طور ادامه بدید. شما استعداد خوبی برای سرودن شعرهای ولایی و آیینی دارید.
موفق باشید

آدم برفی 9 مرداد 1389 ساعت 19:17

دوباره سلام
روز اول با خجالت با تو کرده آشنایم (اینجا یه کمی برام مجهول بود)
فکر می کنم بهتر از این هم میشد

***
وقتی ته مانتو ات را چاک می کنی

بیرون تمام لبت غرق ماتیک است اما برای من همه را پاک می کنی (اینجا جالب بود)
من عاشق سه تارم و موسیقی ملی بر ضد من تو هوس راک می کنی

موفق باشید

تلاله 10 مرداد 1389 ساعت 12:36

سلام داداشی....
ببین دارم عمه میشم امروز...کلی خوشحالم....بیا اون ورا

تلاله 11 مرداد 1389 ساعت 09:22

سلام
گل گل گل

ایمان 20 مرداد 1389 ساعت 22:45 http://nakhlha.blogsky.com

سلام آقا محسن این آدرس وبلاگ بچه های انجمن شعر حاجی آباد هستش! بهش یه سر بزنید خوشحال میشیم!
nakhlha.blogsky.com

تلاله 26 مرداد 1389 ساعت 09:01

سلام...یه داستان گذاشتم.دوس دارم نظرت رو بدونم..بیا حتما

رعنا 2 شهریور 1389 ساعت 23:10 http://a-s-666.blogsky.com

سلام
چقدر خوشحال شدم از اینکه دوباره بهم سر زدید
قلمتون پاینده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد