اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

۳ یادداشت زیر

به نام خدا 

سلام دوستان مهربان و عزیزم که همیشه دلداریم داده اید و نگذاشتید تنها بمانم. 

۳ یادداشت زیر را با نامهای: 

  1. باران عشق 
  2. ترانه هایی برای خواندن 
  3. داستانهای تکنولوژی فکر 

را در مدت این دو هفته نوشته ام و امیدوارم شما عزیزان با خواندن آنها و دادن نظرات خوبتان مرا یاری کنید که هر روز بیشتر از قبل پیشرفت کنم و من هم مثل شما موفق تر از همیشه گردم. 

منتظر نظرات زیبا و پر از عشق ومحبتتان هستم. 

با سپاس فراوان         قربانتان محسن

نظرات 2 + ارسال نظر
تلاله 20 آبان 1388 ساعت 08:51

سلام
ممنون که آمدی. این ر.زا یه کم کار دارم اما میام حتما می خونم. گفته بودی چطوری عکس بزاری. راحته. وارد این سایت میشی
http://www.ax.eu.kz
بهد روی گزینه
Browse کلیک میکنی تصویرت رو انتخاب می کنی بعد گزینهUpload رو می زنی عکست آپلود میشه روی عکس کپی کرده و توی قسمت مدیریت پست می کنی.اگه مشکلی بود بگو

تلاله 2 آذر 1388 ساعت 10:30

ببخشید این روزا خیلی گرفتارم کمتر سعادت دارم به دوستان سر بزنم. اما دوست من گذاشتن عکس همونه که گفتم
Browse.......عکس رو انتخاب میکنی.......آپلود.......بعد یه آدرس میاد روی گزینه کلیک کرده تا عکس باز بشه.....بعد کلیک راست .....copy.....بعد در قسمت مدیریت وبلاگت یادداشت جدید past کن....بعد مطلبتو بزار .
حتی می تونی اندازش رو کوچک وبزرگ کنی . امتحان کن بهم بگو
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد