اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

خدایا شکرت

به نام خدا 

 

خدایا سلااااااااااااااااااااااااااااااااام 

ممنونم که خدایا منو از عذابت نجاتم دادی و به درگاه خودت هدایتم کردی. 

دوستای عزیزم سلام 

من از نو شروع می کنم تولدی تازه را در این دنیایی که خدایی دارد بسیار مهربان و دوستانی دارم بزرگوار. 

من برگشتم با یک دنیا تجربه و امید و می دانم که خداوند در همه ی احوال مراقب و نگهدار من است. 

ای پروردگار مهربان مرا و تمام انسانها را در پناه خودت از تمام بلایا و حوادث در امان بدار. 

آمین یا رب العالمین. 

به زودی بر می گردم... 

خدایا شکرت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد