اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

یک تشکر جانانه

به نام خدا 

  

بعضی وقتها کلمات نمی تونن اوج یک احساس رو بیان کنن. 

و من امروز به دنبال اون واژه ها می گردم تا به نحو احسن احساس دلم رو بیان کنم 

با زیبا ترین کلمات هستی به دوست عزیزم یک تشکر جانانه می گم که امیدوارم اونم توی زندگیش همیشه خوشحال و خوشبخت باشه.  

دوست مهربونم از اینکه در حق من اینهمه محبت کردی صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم بتونم این همه محبتاتو جبران کنم. 

زهره جانم بابت همه چیز متشکرم  

نظرات 2 + ارسال نظر
تلاله 21 مهر 1388 ساعت 13:12

سلام
ممنون که اومدید .چه بی حوصله گفتید کاری به دیگران ندارین.من شیرازم.۲۷ سالمه. کارمندم.خوب اینم بیو گرافی.
چشم لینکتون می کنم
امید دارم دوستای خوبی واسه هم باشیم

تلاله 23 مهر 1388 ساعت 11:14

سلام
نه منظورم همین ۲۰ مهره اما هنوز وقت نکردم بنویسم
می نویسم.حتما
خوشحال شدم از آشنایی شما
سیرجان کجاست که نزدیکه...فکر کنم نزدیکای کرمان باشه نه؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد