اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

این عشق به هر کس ندهند

به نام خدا 

 سلام ای مهربانان  همراه. 

با قلبی مالامال از عشق فریاد می زنم که این عشق به هر کس ندهند. خانه دل را به روی هر کسی باز نکنید زیرا اگر آمد و بیرون نرفت و یا تو نتوانستی بیرونش کنی سبب ویرانیست.  

من عاشقم . روزی به خانه ی دلم امدی و دیدی که چه تنهایم و اکنون تو مرا صدا می رنی و من در تاریکی به دنبال تو ام.  

ای حقیقت همیشه جاویدان عاشقانه می گویم دوستت دارم 

با من بمان و ببین که چگونه شبت را ستاره باران می کنم. 

دوستت دارمممممممممممممممممممممممم تر تر تر تررررررر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد