اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

دوباره سلام

به نام خدایی که نور حضورش همه کائنات رو روشن کرده. 

ماه پر خیرو برکت رمضان بر همگی مبارک. 

مدت زمان زیادی بود که نبودم. آخه درگیر کارای ساخت و ساز گلخانه بودم.  

از همه شما دوستان عزیزم معذرت می خوام و امیدوارم منو ببخشید 

به زودی بر می گردم. 

خدای عالم نگهدارتون

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام ممنون که اومدین.
دیگه کم کم داشتم نا امید می شدم ..........
فکر کردم دیگه آپ نمی کنید...........

خوشحالم کردین........
راستی التماس دعا

من لینکتون می کنم به همین اسم اینجا... سکوت: فریاد است!

DELAK 21 شهریور 1387 ساعت 23:46 http://www.delak.iranblog.com

تنها تر از یک برگ با بار شادیهای مهجورم آرام آرام می رانم و بر کلک اندیشه سکان امنیت را به دست می گیرم
و به یادش می تپم و حرکت می کنم…………. کافرنامه بروز شد .-.-. منتظرم تا بیایی وبا حرفهایت برای این قلب شکسته ام مرحم باشی[گل]

آدم برفی 25 شهریور 1387 ساعت 11:12 http://mahfele-khial.blogsky.com/

سلام
امیدوارم بعد از این همه تاخیر با دست پر برگردید .... به روزم
بدرود

نیلوفر 28 شهریور 1387 ساعت 12:55 http://www.blueboat.blogsky.com

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
movafagh bashi

سلام
خوبی چه خبر
به روزم عزیز
سر بزن خوشحال میشم
بای

tata 2 مهر 1387 ساعت 17:37

سلام
میدونم سرتون خیلی شلوغه که سر نمیزنید ولی مطمئن باشید ایندفعه پشیمون نمیشید آخه....
منتظرم

رعنا 2 مهر 1387 ساعت 19:12 http://a-s-666.blogsky.com

به روزم !

DELAK 13 مهر 1387 ساعت 00:31 http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام .-.-. آپ قشنگی داشتی .-.-.-.-.-.-. اوینار هم آپ شد منتظر حضور گرم وصمیمی و نظرات سازنده و یاری رسان شما هستم .-.-.-.-.-.-.-.-.-.
نمیدانم چرا گردونه را وارونه میبینم در این بهر خروشان ...

دگر راه نجاتی نیست

نمیدانم چرا این چشمه را خشکیده میبینم

همه دنیای من شد شک و تردید و فقط یک چیز...........ادامه دارد............


آدم برفی 17 مهر 1387 ساعت 11:38

خیلی کم کار شدید ..........

فاطمه 13 آبان 1387 ساعت 08:49 http://daryatanhast.blogsky.com

سلام
وبلاگتون قشنگو قابل تحسینه.
خوشحال میشم به منم سر بزنید.
[گل]

سلام
محسن من خوشحال میشم اگه سر بزنی
ما خیلی کوچکیم
قدم بگذار روی چشم ما
موفق باشی عزیز

کجاییییییییییییییییی بس

سلام

کجایییییییییییییییییییییییییییییی شما پس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

* * / * * / * * / * * /

برف برف چه آروم / * * / * * /

کنار حوض تو ایون / * * / * * /

میاد از اون دور دورا / * * / * * /

میخواد بشه یه مهمون / * * / * * / * * /

زمین میشه چه حیرون / * * / * * / * * /

* * * * * * * *

/ / / / /


دل دل دل من ببین چه بغضی داره / * / * * / * * /

منتظر اسمون دست به دعا میزاره * * * * *

شب شب ، شب میشه * / * / * / * /

انتظارم سر میشه * * / * * / * * /

انگاری باز نیومد / * * * / * * * *

برف نبودش رویا بود / * * * * *

یه رویای زیبا بود * * * /

زمین هنوز سیاهه / * * *

آخ که دلم ..........................

( روزهای زمستانی تان سپید باد ) بانوی برفی

سلام صمیمی/ ادرس خانه ام از این پس تغییر کرده است /

سپید باد روزهای زمستانی ات

* * / * * / * * / * * /

برف برف چه آروم / * * / * * /

کنار حوض تو ایون / * * / * * /

میاد از اون دور دورا / * * / * * /

میخواد بشه یه مهمون / * * / * * / * * /

زمین میشه چه حیرون / * * / * * / * * /

* * * * * * * *

/ / / / /


دل دل دل من ببین چه بغضی داره / * / * * / * * /

منتظر اسمون دست به دعا میزاره * * * * *

شب شب ، شب میشه * / * / * / * /

انتظارم سر میشه * * / * * / * * /

انگاری باز نیومد / * * * / * * * *

برف نبودش رویا بود / * * * * *

یه رویای زیبا بود * * * /

زمین هنوز سیاهه / * * *

آخ که دلم ..........................

( روزهای زمستانی تان سپید باد ) بانوی برفی

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد