اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

مسیح، آرش ای پی

 

به نام خدا

 

روز اول آشناییمون یادت هست

اون روز قشنگی که به دلت دلم دل بست

همه خنده ها و بوسه های تو

طلسم هرچی غم و غصه که بود می شکست

 

اما یهو دل  تو برگشت و چرخید

اون وقتی که چشات یکی دیگه رو دید

My heart broken-hearted and died

وقتی لبای تو به اون خندید

 

no no, go  go  away far me

no no , go don’t stay with me

no no , you never was love me

 

چرا اینقد زدی به من نارو

چرا سوزوندی تو نامه هارو

حالا حقته که تنها باشی باشه برو

برو دیگه نمی خوامت بی چشم و رو

 

فکرنکنی اگه بیای بازم پیشم

مث قدیما من عاشقت می شم

برو دیگه مردی برام امروز

I forget you easy my chose

 

کجا بودی اون روزایی که تنها

رهام کردی رها بشم تو غمها

حالا می خوای ببخشمت به سادگی

برو گمشو، نمی خوامت خیلی بدی

 

I never could forget you honey

But you sell  me to his money

Scat , you  never  was  love me

No no  go far  a way  with he

 

no no, go  go  away far me

no no, go don’t stay with me

no no, you never was love me

 

 بگو اون چی داشت که قید عشقمو زدی

چرا کردی تو با من این همه بدی

نمی بخشم تو رو برو پی کارت

دیگه نگو ببخش منو بشو ساکت

خودتم خوب می دونی که بودمت عاشق

اما نبودی تو با من یه دفه صادق

حالا با چه رویی اومدی بازم پیشم

برو برو من دیگه عاشقت نمی شم

 

no no, go  go  away far me

no no, go don’t stay with me

no no, you never was love me

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
دهشیری 16 خرداد 1387 ساعت 20:53

سلام.مثل اینکه خیلی درگیر درسا هستین.دلم میخواد نظرتونو درمورد شعر آخرم(زیباترین رویای آزادی)بدونم.
راستی شما یکی از مخالفان سرسخت غربزدگی بودین،پس چی شد فارسی را پاس بداریم....

به نام خدا
درود
ترانه تون یه کم از لحاظ وزنی مشکل داره ..... آخه چرا اینطوری ....
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد