اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

عذرخواهی

به نام خدا

 درود و سلام خدمت دوستای مهربونم.

امیدوارم کم کاری منو به بزرگواری خودتون ببخشین. اما این روزا سرم خیلی شلوغه. خودتون که می دونین درسای دانشگاه چه جورین.

اما قول می دم به زودی زود با دست پر بر گردم.

آرزومند موفقیت شما

محسن افروغ

بدرود

نظرات 1 + ارسال نظر
شادی 29 اردیبهشت 1387 ساعت 23:43 http://parchine-raz.blogsky.com/

سلام ممنون از راهنماییت خیلی خیلی مفیدبود
سعی کردم تو اینترنت سرچ کنم و تا حدی فهمیدم چطور باید لینک داد از گوشزدی که کردی ممنون خوشحال می شم با شما در ارتباط باشم من وبلاگ شما را به لیست دوستانم اضافه می کنم البته با اجازه!
امیدوارم در آینده بیشتر از نظرات خوبتون استفاده کنم.
پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد