اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اطلاعیه

به نام خدا

با سلام

به اطلاع کلیه دوستان عزیزم می رسانم که به علت یک سری مشکلات تا اطلاع ثانوی قادر به آپ کردن وبلاگم نیستم.

لطفا اگر نظر و پیشنهادی دارید بگذارید .

به محض برطرف شدن مشکل بر می گردم.

ممنونم. خدانگهدار.

 

نظرات 4 + ارسال نظر
تارا 12 اردیبهشت 1387 ساعت 16:50 http://www.dokhtare-darya.blogsky.com


پیش ازآمدن تو آبی آرام اجازه جاری شدن را ندارد
شقایق عاشق عید است و منتظر
آسمان غمگین است و چشم براه
پیش از آمدن تو قلبها بی ستاره و تنها....
غروب بی افق و سپیده دم بی نور....
فاصله ها مبهم و رویاها حقیقتی تلخ...
عشق احساسی غریب است وبهار بی مفهوم و پوچ.
پیش از تو چشمها در حسرت یک نگاه عاشقانه
وچراغ ساحل آسودگی ها در بی کرانی دریا ناپدید
پیش از تو نیازمند چیزی بودم که باورش کنم
و تو در راهی آرام و بی وقفه
اکنون به برکت آمدن توست...
که معنای واقعی شکفتن عشق را درک میکنم
نشسته ام به انتظاری شیرین تر از هر شاخه نباتی . همین

آدم برفی 12 اردیبهشت 1387 ساعت 19:51

به نام خدا
سلام
من اصلا اسم خودم و شاعر نمی ذارم . آخه شما چه جوری متوجه شدید من می خوام اصالت شعرو زیر سوال ببرم ؟؟؟
تازه من هر چی که می نویسم از دید خودم یه نوشته است ...
من شاید یه هنرمند باشم اما یه شاعر نیستم . می دونم کارام زیاد خوب نیست اما باید بگذره ........ اگه نشد نا امید نمی شم به نوشتنم ادامه می دم .........
انگشتر نگین و ستاره واسه نور و حتی نت غم انگیز اگه نباشه
شعر نو نیما بی معنیه . چون طول مصراعها با هم برابر نیست می تونیم بگیم شعرای نیما شعر نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
چیزی که مد می شه برای اولین بار عجیبه یا برای اولین بار جذابه اما بعد از مد می ره . و چون از مد می ره نباید به وجود بیاد ؟؟؟
ممنون که سر می زنید و انتقاد می کنید . من هم استفاده می کنم .
در مورد آقای حلت باید بگم من گوشم از این حرفا پره .......
اینقدر کتاب روان شناسی خوندم که خودم شدم یه پا روان شناس ... هیچ کس یه حرف تازه نمی زنه ...........
خدانگهدار........

نیمکت 16 اردیبهشت 1387 ساعت 18:18

سلام
خواستم به اطلاع شما برسونم که خانم شهامت برای روز شنبه می خوان از اقای مرتجا نائب رئیس انجمن شعر بخوان که به کلاس شعرمون بیان در ضمن چندتا از دوستای شاعر خانم شهامت هم هستن نظرتون در این مورد چیه؟
لطفن شما هر چه سریعتر خبرش را به من بدهید
با تشکر.
بهزادی

رعنا 19 اردیبهشت 1387 ساعت 21:44 http://a-s-666.blogsky.com

سلام
خوبی؟
قهر واسه چی؟
شرمنده من مدتی هست که زیاد نت نمیام!
واسه همین هم کمتر به وبلاگها سر میزنم!
ممنون از اینکه بهم سر زدی
فعلا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد