اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینقده نیایش!

به نام خداوند بخشنده مهربان

سلام و صد سلام خدمت دوستای مهربونم که دلشون لبریز از صفا و صمیمیته. اوناییکه تو این بهار دل انگیز از نو سبز شدن و شکوفه کردن.

خدایا بر این بنده آلوده ببخش آن گناهانی رو که چه از روی جهالت مرتکب شدم و چه از روی آگاهی. چرا که غیر از تو مفر و پناهی ندارم مولای من و حال در این آغاز سال نو خدا دستای گداییمو به در گاه تو بلند کردم پروردگار من و از آستان تو درخواست می کنم که این سال رو سالی پر از خیر و برکت همراه با موفقیت و پیروزی برای من و همه انسانهای روی کره خاکی قرار بدی تا دیگه به لطف خودت اسیر هوا و هوس نشیم و به خاطر متاع ناچیز دنیا دل و دینمونو نفروشیم.

پروردگارا ظهور امام زمان (عج) را نزدیک بفرما.

 خدایا تو بزرگوار و کریمی به ما رحم کن و ما رو از عذابت نجات بده.

خدا لذت مناجات با خودتو به هممون عنایت کن. دلهای ما رو عاشق خودت قرار بده.

مریضامونو شفا بده، گرفتاریامونو برطرف کن، زندگیمونو اونجوری که خودت دوست داری عوض کن.

خدایا چنان کن سرانجام کار    تو خوشنود باشی و ما رستگار

یا مقلب القلوب و الابصار،یا مدبر اللیل و النهار،

 یا محول الحول والاحوال،حول حالنا الی احسن الحال.

آمین یا رب العالمین

نظرات 1 + ارسال نظر
رعنا 4 فروردین 1387 ساعت 18:37 http://a-s-666.blogsky.com

سال نو مبارک!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد