اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

۴شنبه سوری

به نام نامی دوست

سلاااااااااااااااااااااااااااام

بهار یواش یواش داره میاد و نمی دونم تا چه حد برای استقبال از اون آماده اید. امشب چارشنبه سوریه و عجب بترکون بترکونیه تو شهر. البته یادم نره که اعلام کردن که مراسم چارشنبه سوری ساعت ۱۶ امروز ۳شنبه تو پیست موتور سواری برگزار می شه. عاشقای ترق و تروق برن حال کنن.

البت اگه به کسی نگی ما هم بدمون نمی یاد کمی همچین بترکونیم.

دل همه دله دل ما کاگله!!!!!!!!!؟

اماااااااااا!!! یادتون نره که خیلی مواظب باشین و توصیه های ایمنی رو جدی بگیرین.

آخه نمی خوام خدای ناکرده به خاطر یه خوشی عمری پشیمون بشین.

ما که رفتیم شما هم بیاین.

بای بای...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شهامت 28 اسفند 1386 ساعت 19:13 http://www.mahfele-khial.blogsky.com

یه سلام نزدیکای بهار
اگه روز عشق و تبریک گفتم واسه اینه که می خواستم به همه بگم ما باید روز عشق خودم و جشن بگیریم که ۱۹ اسفند . نه روز عشق اون طرفیا که ۱۴ فوریه هست .
در واقع منم همین عقیده رو دارم که عشق زمان و مکان نمی شناسه و لی یادتون باشه روز تولد یه روزه . ما می تونیم هر روز تولدمون و جشن بگیریم ؟در واقع این یه جور نظمه .
ممنون از اینکه به وبلاگ من سر می زنید . (من تو وبلگم از پائیز بهار اومده . یعنی من همیشه منتظر بهارم )
الان برام مقدور نیست آهنگ دانلود کنم . آخه من می یام کافی نت . اینجوری خیلی سخته .
در ضمن آخه مگه می شه من وبلاگمو هر روز به روز کنم تازه اونم با این متنای عجیب غریب من . که هر کسی خوشش نمی یاد . ممنون که تولدمو بهم تبریک گفتید .
من خودم و تحویل نمی گیرم . اما بعضی وقتا لازمه آدم تولدشو به خودش تبریک بگه . آخه من خودم و خیلی دوست دارم .


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد