اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

کلید هشتم

"اعوذ بالله من الشیطان الرجیم"

"بسم الله الرحمن الرحیم"

           "واذا تاذن ربکم لئن شکرتم لازیدنکم و لئن کفرتم ان عذابی لشدید"

 

کلید هشتم:

من همیشه شکرگذار نعمتهای خدا هستم و خداوند نیز مرا از نعمتهای بی پایانش بهره مند می گرداند.

"شکر نعمت،نعمتت افزون کند

                                                کفر نعمت از کفت بیرون کند"

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد 15 اسفند 1386 ساعت 07:01 http://delle.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالب دارین مطالب وبلاگ شما هم دوست داشتنیه البته من که همشو نتونستم بخونم دوباره میاه و می خونم ولی یه خبر دست اول دارم که می دونم ازش استقبال می کنین شما می تونین با اومدن به وبلاگ من و دانلود کرن قالب نظرات وبلاگ من از لینک مربوطه قابلیت ازسال شکلک برای نظرات خوتون رو فعال کنین مثل وبلاگ خود من که این کار رو انجام دادمه
پس بدون درنگ بیا و از این امکان لذت ببر به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد