اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

کلید پنجم

"اعوذ بالله من الشیطان الرجیم"

                             "بسم الله الرحمن الرحیم"

                             "الله یبسط الرزق لمن یشاء و یقدر"

کلید پنجم:

 

 

 

پروردگار من آفریدگار من است و رزق و روزی مرا آنقدر که مقدر فرموده به من می رساند.پس هیچ گاه از کمی و نداری اندوهگین نمی گردم زیرا می دانم خداوند صلاح بنده اش را بهتر می داند.خداوندا من کوشش می کنم،تو خود مرا از بدان  بی نیازم کن.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهیار 11 بهمن 1386 ساعت 02:01 http://www.naz66.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
خوشحال میشم به من هم سری بزنید...
به امید دیدار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد