اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

اینجا... سکوت:فریاداست!

برای سبز بودن بهار لازم نیست. تو خود جوانه باش و بروی.

سلام

سلام نازنین من

برای گفتن دوستت دارم بهانه می خواستم اما چه جاهل بودم که ندانستم برای معاشقه با تو کلام نابجاست. هر چند تو سپاسگذاری مرا به مهربانی می پذیری.اما من دوست دارم که بدانی که دوستت دارم و می دانم که می دانی که می دانم که دوستم داری.

خداوندا لبهایم در التهابند تا نام تو را جاری کنند و دلم مشتاق تر از هر وقت دلتنگ دیدارتوست.

ببخش اگر کوتاهی کردم .من همیشه بدقول بوده ام، اما می خواهم از این پس آنی باشم که تو دوست داری.

بار الها خود مرا از این حیرانی برهان.

بنده کوچکت محسن

Thanks God for all things.

Today I am very happy because you call me.

Listen me please God.

I need you now that I am trying to success.

Help me.

Goodbye.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد